Znáte nevyslovené pochybnosti vašich zákazníků?

Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu: Tu nevyslovenou

Kromě toho, co říkáme nahlas, se nám totiž v hlavě mele ještě spousta dalších pochybností:
 

  • "Já to koupím, přinesu to domů a tam zjistím, že se to tam nehodí..."
  • "Já to koupím, ukážu to šéfovi a ten se naštve, že jsem vybral špatně..."
  • "Já to koupím a pak zjistím, že kdybych se podíval jinam, sehnal bych to levněji..."
  • "Já to koupím a nakonec to nebudu ani používat..."
  • "Já to koupím a oni druhý den vymyslí něco lepšího..."
  • "Já to koupím a zaměstnanci s tím nebudou chtít pracovat..."
  • "Já to koupím a oni to dají druhý den do výprodeje..."

    Pokud víte, jaké nevyslovené pochybnosti se honí hlavou vašim zákazníkům, můžete vaši prezentaci připravit tak, aby na ně odpovídala už dopředu:

    "Možná vás napadlo, že si X přinesete domů a pak zjistíte, že vám nebude ladit s Y. Nemusíte mít ale obavy, protože to jsme za vás vyřešili následovně..."