Na co si stěžují zákazníci u vaší konkurence?
Minulý týden jsme si říkali, že zákazníci chtějí slyšet, v čem je vaše firma jiná, než ostatní.
Pokud svou odlišnost stále hledáte, zkuste následující:
Udělejte si seznam stížností, problémů a nepříjemností, které zákazníci zažívají při objednávání/nakupování u vaší konkurence... a ukažte zákazníkům (i s vysvětlením a náležitými důkazy), že u vás tyto problémy nepocítí.
Při sprintu na 100 m se vítězem nestává ten, kdo doběhne do cíle o polovinu rychleji než ostatní, ale ten, kdo protne cílovou pásku byť o jedinou setinu vteřiny dříve.
Právě zaměření na nejčastější potíže, se kterými se zákazníci setkávají u vašich konkurentů a garance, že u vás tyto problémy nezažijí, je tou nejjednodušší metodou, jak se od ostatních odlišit.