Jak z obyčejného dopisu, letáku či nabídky udělat úspěšného prodejce

Pokud házíte do odpadkového koše většinu nabídek, které najdete ve své poštovní schránce, nejste sami.

Drtivá většina dopisů, letáků a nabídek totiž pouze nudně oznamuje, co dotyčná firma prodává. A k tomu, aby nás přiměly ihned reagovat - odeslat poštou objednávku, zamluvit si zboží telefonicky nebo sednout do auta a vyrazit na nákup osobně - mají hodně daleko.

Čas od času nás ale nějaká nabídka zaujme. Hypnoticky nás přinutí ke čtení. Udrží si naši pozornost. A vysvětlí nám výhody a přednosti propagovaných produktů natolik zajímavě, že si nabízený výrobek či službu okamžitě objednáme.

Firmám, které tyto postupy používají, pak často stačí, aby připravili a odeslali takovou „svůdnou“ nabídku poštou... a na základě zkušeností vědí, že dalších 30 dní budou jen zvedat telefony a přijímat objednávky.

Připravit takovou nabídku umí v České republice bohužel jen málo lidí... ale nyní to můžete zvládnout i vy.

Jak získat jistotu, že vaše nabídky v koši neskončí...
a zákazníci si je přečtou od začátku až do konce

Pavel Řehulka, jeden z těch, kterému ostatní platí za přípravu takových nabídek i desítky tisíc – a to třeba jen za jediný list papíru – vám totiž podrobně ukáže, jak takovou účinnou nabídku sestavit.

Jako marketingového poradce si jej najímají firmy z celé ČR na to, aby posoudil jejich prodejní postupy a navrhl zlepšení. A právě on pro ně připravuje také prodejní nabídky, kterými každý rok zvyšují prodej o desítky milionů korun.

Za poslední dva roky připravil nebo prozkoumal více než 937 dopisů, brožurek, akcí, letáků a nabídek. Ze své „zákulisní“ pozice ví, které nabídky uspěly a které ne. A přestože z etických důvodů nemůže prozradit komu a kolik jednotlivé nabídky vydělaly, může vám odhalit principy, postupy a triky, které to vše způsobují.

Podrobně vám popíše triky a postupy, které okamžitě zvýší odezvu na jakoukoliv nabídku. A ukáže vám, jak tímto postupem udělat z „obyčejných“ dopisů úspěšné „obchodní zástupce“.

Přípravou osobních nabídek vás tak provede člověk, jehož nabídky:

  • přinesly jedné firmě během 72 hodin objednávky v hodnotě 220 000 Kč
  • ušetřily jiné firmě 86% propagačních nákladů (když majitelé této firmy viděli, jaké výsledky přinesla jejich nová nabídka, zrušili ostatní reklamu)
  • přivedly během jediného dne další firmě 17 nových zákazníků (což bylo oproti původnímu jednomu nebo dvěma zákazníkům denně „příjemné“ zlepšení)
  • zvýšily v jiné firmě průměrnou hodnotu objednávky o 21,3%
  • a další firmě pomohly přimět k nákupu zákazníky, které už majitel považoval za ztracené (a za „závratných“ 2.368 Kč, které investoval do poštovného, přivedl nazpět 27% bývalých zákazníků a každou investovanou korunu tak získal 112-krát nazpět)

Tyto nabídky tedy nejsou pouhými listy papíru, ale skutečnými „obchodní zástupci“.

    Nebudou po vás ale chtít kancelář, nebudou požadovat auto za půl milionu a nebudou v lednu automaticky očekávat zvýšení platu. Jejich jedinou snahou bude prodat co nejvíce. A každým slovem budou zákazníka vést k tomu, aby jeho objednávku získali.

Pavel Řehulka vám tak ze své vlastní praxe popíše:

  • Jakého prohřešku se dopouští většina firem (a proč proto 80 – 90% jejich nabídek končí v koši)
  • Jak jednoduchým trikem rychle vytvořit nabídku, která bude pro zákazníky mnohem atraktivnější
  • Co musí váš dopis zákazníkovi nabídnout... a proč to nesmí být váš výrobek ani služba
  • Čím vaši nabídku „dochutit“ aby se stala pro zákazníka atraktivní

A navíc vám také odhalí:

  • Co musí vaše nabídka udělat hned poté, co upoutá zákazníkovu pozornost
  • Jakým stylem psát nabídku, aby udržela zákazníkovu pozornost od začátku až do konce
  • Na která pravidla ze základní školy určitě zapomenout... a proč snižují odezvu
  • Jak dalším jednoduchým trikem dosáhnout toho, aby i hromadná nabídka působila osobně

Na těchto nabídkách je navíc přitažlivé to, že mezi zákazníky můžete poslat jednu... ale také sto... nebo deset tisíc... a každá bude stejně přesvědčivá, jako ta první.

    Představte si, že byste mohli naklonovat a rozmnožit vašeho nejlepšího živého prodejce. A poslat do terénu třeba sto jemu totožných. Zvýšilo by vám to prodej?

Pavel Řehulka vám navíc odhalí konkrétní postupy, které zvyšují úspěch i v osobním prodeji:

    - Konkrétně popisuje, jak pomocí jednoduchého převrácení argumentů „naruby“ udělat z dosud "nudné" nabídky atraktivní výzvu.

    - Vysvětluje, jak zákazníkům nabídnout vaše výrobky se slevou bez toho, aby tuto sníženou cenu vyžadovali i příště.

    - A na příkladu vám ukáže, jak sdělit naprosto totožnou nabídku třemi různými způsoby... a jak zvolením té správné zdvojnásobit tržby... bez jakékoliv jiné změny.

Celý návod je připraven k vyslechnutí na speciální dvouhodinové CD-nahrávce nazvané “10+1 způsob, jak z obyčejného dopisu udělat úspěšného „prodejce“... a přivést s jeho pomocí do vaší firmy další zákazníky s čerstvými objednávkami“.

A konkrétně se zde dozvíte:

  • Co je naprosto nezbytné, aby se objevilo ve vaší nabídce (a zaručilo vám to tak zvýšenou odezvu)
  • Co je „tajnou“ zbraní všech úspěšných nabídek... a jak podle toho změnit vaši nabídku
  • Na jaké otázky musí vaše nabídka zákazníkovi odpovědět, aby na ni reagoval

Dále se také dozvíte:

  • Co musí vaše nabídka obsahovat, aby byla důvěryhodná... a co riskujete, když to neuděláte
  • Jak zabránit tomu, aby sleva nepůsobila dojmem, že o váš produkt nemá nikdo zájem
  • Jak vložit do nabídky všechny argumenty, aniž by byla moc dlouhá
  • Jak si jednoduše ověřit, zda si zákazníci vaši nabídku přečtou, i když bude delší

A navíc zjistíte:

  • Na co se zákazníci v duchu ptají, když čtou vaši nabídku
  • Co musíte právě z tohoto důvodu do nabídky doplnit, aby jí zákazník věřil
  • Jak tuto techniku využít v praxi a jak tento doplněk do vaší nabídky vložit

Tyto postupy navíc nejsou žádnou teorií, ale přinášejí konkrétní a hmatatelné výsledky:

    Jeden z klientů, kterým P. Řehulka pomohl takovou nabídku připravit, tímto nástrojem dnes oslovuje každý měsíc přes půl milionu zákazníků. Obrat jeho firmy je na nejvyšší úrovni za posledních deset let. A jeho největším problémem je sehnat další pracovníky, aby vůbec stíhali všechnu práci, kterou jim tato nabídka každý měsíc zcela automaticky a předvídatelně přináší.

Na příkladu jiného klienta se dozvíte, jak 17x snížili náklady na získání objednávky... a Pavel Řehulka vám odhalí tři důležité důvody, které to způsobily... a jak je můžete využít i ve vaší firmě.

    A na příkladu další firmy uslyšíte, jak jedné firmě přinesla změna nabídek podle tohoto návodu 4,5x více objednávek... a přestože nezaplatili ani o korunu navíc a změnili jen formulaci dopisu, vydělali o 12,5 milionu korun více.

Nabídky připravené podle tohoto návodu tedy prokazatelně fungují a vy se tak dozvíte:

  • Jak lidé ve skutečnosti hodnotí kvalitu vaší nabídky... a proč je tento postup mnohdy nelogický
  • Jak postupovat, když nemůžete ovlivnit vlastnosti či rozsah produktů a přesto musíte zvýšit odezvu
  • Jak naprosto banálním (ale v důsledku geniálním) postupem dosáhnout toho, aby si zákazníci místo jednoho produktu objednávali rovnou dva nebo tři

Navíc zjistíte:

  • Jakou chybu dělá každý, kdo do obálky vkládá průvodní dopis, proč jej zákazníci hází rovnou do koše a proč je tedy běžný průvodní dopis největší ztrátou času i peněz
  • Jak tomuto riziku ve vašem případě zabránit... a čím průvodní dopis nahradit tak, aby zákazníkovu pozornost zaujal
  • Jaké informace musí vaše brožury či leták obsahovat, aby zákazníka přesvědčily (a proč do nich nepatří údaje, které tam dnes možná máte)

K přípravě takto účinných nabídek nemusíte mít ani vysokou školu či doktorát z češtiny.

Pavel Řehulka vám totiž ukáže, jak jednoduchým postupem připravit váš text... aniž byste vlastně cokoliv psali (a ne, nebude doporučovat, abyste text nadiktovali). Metoda kterou popisuje, je ve své podstatě zcela jednoduchá. A to natolik, že se sami řeknete: „Proč mě to nenapadlo dříve?“.

Jak vám tento návod pomůže okamžitě ušetřit desítky tisíc korun

Nejlepší reklamní textaři si za svou práci účtují třeba i desítky tisíc korun za jediný list papíru. Jejich klienti jim ale tyto peníze platí s nadšením: Vědí totiž, že právě dobře připravená písemná nabídka jim přivede více objednávek, než všichni jejich prodejci dohromady.

Takovou nabídku pak totiž stačí jen rozmnožit. A bez další námahy ji rozesílat dalším zákazníkům.

Za přípravu takových nabídek ale nemusíte platit tolik, co oni. Pavel Řehulka vám na tomto návodu popisuje celý postup, jak podobně účinné nabídky připravit vlastními silami. A přestože tak získáte nástroj, který vám ušetří desítky tisíc korun, do odvolání jej můžete získat jen za 2.950 Kč + poštovné a DPH.

Pokud se jej navíc rozhodnete získat včas, jako bonus také získáte speciální „Kontrolní checklist pro přípravu svůdné nabídky“. (Tento checklist vypadá sice na první pohled nevinně, ve skutečnosti je to ale nástroj, který šetří peníze. Na konkrétním příkladu se v něm dozvíte, jak jednomu klientovi ušetřil 300 000 Kč. A pomocí 30-ti specifických otázek si prověříte, zda je vaše nabídka připravena tak, aby na ni reagovalo maximum zákazníků.)

Jak s tímto pomocníkem získáte jistotu další práce
a čerstvých objednávek... kdykoliv budete chtít

Naučíte-li se „prodávat prostřednictvím papíru“... a přesně to vám tento návod ukáže... nebudete už nikdy závislí na vašich prodejcích, distributorech či běžné reklamě.

Schopnost přesvědčovat pomocí písemných nabídek vám totiž dá jistotu, že stačí vzít tužku (nebo si sednout k počítači), napsat vašim zákazníků osobní nabídku... a během několika dní budete mít na stole další práci, objednávky a čerstvé peníze.

Podle návodů P. Řehulky pracuje už každá osmá významná česká firma, řídí se jimi cca 43.000 pracovníků po celé ČR a vaše rozhodnutí je také chráněno jeho osobní zárukou:

    "Zaveďte do své každodenní praxe doporučení, které na nahrávce uslyšíte. A pokud vám během následujících 12-ti měsíců nepomohou vydělat minimálně dvojnásobek toho,co jste za CD zaplatili, pošlete celou celou sadu nazpět... a obratem obdržíte své peníze nazpět.“

Jeden z klientů (z velmi netradičního oboru) pomocí své písemné nabídky oslovuje zákazníky po celém světě. Na základě jediného dopisu za ním přijíždějí lidé z Japonska, USA, Velké Británie či Jihoafrické republiky. A tomuto člověku stačí, aby kdykoliv, když chce získat další práci, rozeslal tuto nabídku na adresy dalších potenciálních zákazníků... a pokaždé má jistotu, že se mu už za několik dní objeví v počítači požadavky od zájemců, kteří si jeho firmu chtějí najmout.